Som sagt som jag skrev i det första inlägget så har jag bara orkat blogga en liten stund och sen så har jag bara inte haft lust längre... vet inte varför det är så men det är bara att ta nya tag! Tror knappast att jag kommer att blogga varje dag, knappas 3 gånger i veckan heller, men jag skall försöka så gott jag kan! Blir kanske lite längre texter istället, eller så försöker jag sätta in fler bilder så att det inte blir så lång tråkigt :D:D:D
typ jao. Kan ju berätta lite vad som skett på den senaste tiden då! Åkte ju till Gran canaria det 13 januari och kom hem den 21! Det var nog en trevlig och mysig resa skulle jag säga. Visst, det kanske fanns några små saker som man irriterade sig lätt på men i sin helhet var resan ändå SUPER :) Sen i skolan var det roligt att få träffa alla som man saknat skit mycket! <3 Skolveckan har väl gått helt okej! Hade finska prov på tisdag, geografi prov på tordag och idag hade jag matte prov -.- usch! Men det gick bättre än vad jag hade trott faktist! 8+ i Ge, 10- i Fi och matte provet har jag ännu inte fått ut, men jag kan själv gissa att det inte blir högre än en 6... heh ju! Ömmömm, haar väl inte så mycket mer att säga.. JO! Idag så skall jag till nkby och ha kul med en massa folk! Skall bli kul :D:D:D aaaajamen nu ska ja fara o ita! Så hejdå <3
Bjuder på en bild av mig och Amanda <3
haha, yeee vilken bild :D
SvaraRadera