Förlåt att jag inte har hunnit blogga på typ 2 dagar nu, men iaf... tänkte berätta lite om min helg då!
På fredag for jag till Rebeckas och sova över! Vi "tållade" på i stan en stund osenn for vi till hennes. Tittade på nån film och skrattade typ ihjäl oss x) haha, roligt hade vi! Sen på lördag så kom Celine och vi fo till stan, sen skulle hon på Blue Fox matchen så jag och Rebecka ringde åt Jonathan, så han kom och höll sällskap åt oss :D:D Vi började typ frysa ihjäl så vi gick till Hannes. Dom satt typ där och spelade som vanligt (nolifers) haha, jauu ;)
Orkar typ inte berätta mer men ja, det var i stor sett allt! Och idag skall jag och Celine och åka pulka (Y) Och så vill jag bara säga att Simon e gulligast :) <3<3<3<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar