Ujjjjj, har inte bloggat på 3 dagar?! Har varit hos pappa, och där har jag ännu inte en dator, (och så iiste jag inte blogga via telefonen). Kan ju berätta lite vad som har hänt; I måndags så hade jag och Simon varit tsm 1 månad :):) <3, ochoch så har jag varit och åka pulka med Ciine, Hannes och Benni :D, tisdagen var tråkig, och idag så kom Celine till mitt efter skolan och så kom Bazzti, Dantte, Santtu och Jonas hit också en stund! Och så är jag sur på Anton! Han pesade mig igår! Haha, K/bry elr vad? :D Jaajamen, imorgon så kommer Simon hit, och sen på fredag så BÄR DET AV! :D:D:D Hehe, ujjjjj, till det efterlängtade SPANIEN! Elr rättare sagt, Amadores? haha, typ! Ska bli kul! Är 22 stycken som åker :D
onsdag 11 januari 2012
Celine e SÖT!
Ujjjjj, har inte bloggat på 3 dagar?! Har varit hos pappa, och där har jag ännu inte en dator, (och så iiste jag inte blogga via telefonen). Kan ju berätta lite vad som har hänt; I måndags så hade jag och Simon varit tsm 1 månad :):) <3, ochoch så har jag varit och åka pulka med Ciine, Hannes och Benni :D, tisdagen var tråkig, och idag så kom Celine till mitt efter skolan och så kom Bazzti, Dantte, Santtu och Jonas hit också en stund! Och så är jag sur på Anton! Han pesade mig igår! Haha, K/bry elr vad? :D Jaajamen, imorgon så kommer Simon hit, och sen på fredag så BÄR DET AV! :D:D:D Hehe, ujjjjj, till det efterlängtade SPANIEN! Elr rättare sagt, Amadores? haha, typ! Ska bli kul! Är 22 stycken som åker :D
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar