Typ jaooo, som rubriken så vart det en rolig kväll i Nykarleby :D Hade tänkt åka till Celines först men hon svarade inte på telefonen så jag for till Emelies istället med hon och Cissi! :) Pratade, chillade en stund och så skulle Cissi på innebandy träningarna så jag och Eme for ett varv in till stan :D Var där med Didrik, Jonathan och Dennis. For sedan till Didriks en stund och satt där och hade sjukt kulit :D Jaaamen senn for jag och Eme till hennes för "thai-pojkarna" skulle dit (Hay Bayla, Ku Mo, och Lardel?). Typ, ja dom var vid hons ca 2-3 timmar? Efter att dom hade gott kom Cissi tillbakas och vi kom på ett eget recept på något slag av mockarutor/muffins/kaka? Haha, men det blev iaf sjukt gott! <3 Åkte typ hem ca 11 fråm Emes. och nu sitter jag framför datorn och ser halft på Beck, levande begravd.
Och eftersom att min laddare till kameran har "vistat bort sig" under flytten så blir det mest gamla/webcam bilder! Men hoppas att det inte gör något (a)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar