Efter ett antal försök på att börja blogga, så har jag nu bestämt mig att jag skall skärpa mig! Denna gång skall jag bli mer aktiv med bloggandet och försöka med minst ett inlägg / dag, och så skall jag alltid försöka skriva en liten text eller bild också! Jag får ju hoppas att ni kommer att gilla min blogg i sin helhet och bilderna jag sätter upp och texter. Ni får ju förstås kommentera nu i början om saker jag skall bättra på osv. Men jag hoppas att ni skall "trivas här" och att ni fortsätter att läsa min blogg! :):):)
Kan ju på samma gång jag nu uppdaterar berättat lite om dagen som gått. Igår kom jag på att jag ville fara till Sursik och hälsa på! Eftersom att vi först börjar den 9:onde så tänkte jag passa på. Så jag steg upp kl 7 och ställde mig och så for jag med bussen till Sursik. Det var superroligt att träffa alla gamla klasskamrater! Har saknat dom sjukt mycket! <3 Jag var med på de två första timmarna (husa), och tredje timmen tyckte jag att jag skulle joina Amandas klass en timme! Roligt! Osenn när jag kom hem sov jag en stund. Efter det kom Santtu till mitt och vi bakade muffins! :D:D Och så kom Daniel och Sebastian på besök! Haha, mycket skratt blev de ! :) Jaa-a, det var väl i stort sett min dag det!
Meen nu skall jag sätta på en film osenn blir det no att gå och sova :b
PussHejj <3
(Jag och Bastiii :D )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar