
Somnade kanske en 3 tiden inatt. Vaknade ca halv 11. Intressant jo!
Jajaamen dagens planer blir väl att hoppa i dushen efter att jag lagt upp detta inlägg, osenn för mamma mig till Nykarleby :) Är väl troligen där ända tills kvällen. Kanske kommer det ett till inlägg ikv? Vem vet!
Tror knappast jag kommer på något mer att skriva nu, så
Hejdå <3
Placeringen av bilden blev lite konstig! Men ni får leva med det
SvaraRadera