Som sagt som jag skrev i det första inlägget så har jag bara orkat blogga en liten stund och sen så har jag bara inte haft lust längre... vet inte varför det är så men det är bara att ta nya tag! Tror knappast att jag kommer att blogga varje dag, knappas 3 gånger i veckan heller, men jag skall försöka så gott jag kan! Blir kanske lite längre texter istället, eller så försöker jag sätta in fler bilder så att det inte blir så lång tråkigt :D:D:D
typ jao. Kan ju berätta lite vad som skett på den senaste tiden då! Åkte ju till Gran canaria det 13 januari och kom hem den 21! Det var nog en trevlig och mysig resa skulle jag säga. Visst, det kanske fanns några små saker som man irriterade sig lätt på men i sin helhet var resan ändå SUPER :) Sen i skolan var det roligt att få träffa alla som man saknat skit mycket! <3 Skolveckan har väl gått helt okej! Hade finska prov på tisdag, geografi prov på tordag och idag hade jag matte prov -.- usch! Men det gick bättre än vad jag hade trott faktist! 8+ i Ge, 10- i Fi och matte provet har jag ännu inte fått ut, men jag kan själv gissa att det inte blir högre än en 6... heh ju! Ömmömm, haar väl inte så mycket mer att säga.. JO! Idag så skall jag till nkby och ha kul med en massa folk! Skall bli kul :D:D:D aaaajamen nu ska ja fara o ita! Så hejdå <3
fredag 27 januari 2012
onsdag 11 januari 2012
Celine e SÖT!
Ujjjjj, har inte bloggat på 3 dagar?! Har varit hos pappa, och där har jag ännu inte en dator, (och så iiste jag inte blogga via telefonen). Kan ju berätta lite vad som har hänt; I måndags så hade jag och Simon varit tsm 1 månad :):) <3, ochoch så har jag varit och åka pulka med Ciine, Hannes och Benni :D, tisdagen var tråkig, och idag så kom Celine till mitt efter skolan och så kom Bazzti, Dantte, Santtu och Jonas hit också en stund! Och så är jag sur på Anton! Han pesade mig igår! Haha, K/bry elr vad? :D Jaajamen, imorgon så kommer Simon hit, och sen på fredag så BÄR DET AV! :D:D:D Hehe, ujjjjj, till det efterlängtade SPANIEN! Elr rättare sagt, Amadores? haha, typ! Ska bli kul! Är 22 stycken som åker :D
söndag 8 januari 2012
Förlåt att jag inte har hunnit blogga på typ 2 dagar nu, men iaf... tänkte berätta lite om min helg då!
På fredag for jag till Rebeckas och sova över! Vi "tållade" på i stan en stund osenn for vi till hennes. Tittade på nån film och skrattade typ ihjäl oss x) haha, roligt hade vi! Sen på lördag så kom Celine och vi fo till stan, sen skulle hon på Blue Fox matchen så jag och Rebecka ringde åt Jonathan, så han kom och höll sällskap åt oss :D:D Vi började typ frysa ihjäl så vi gick till Hannes. Dom satt typ där och spelade som vanligt (nolifers) haha, jauu ;)
Orkar typ inte berätta mer men ja, det var i stor sett allt! Och idag skall jag och Celine och åka pulka (Y) Och så vill jag bara säga att Simon e gulligast :) <3<3<3<3
På fredag for jag till Rebeckas och sova över! Vi "tållade" på i stan en stund osenn for vi till hennes. Tittade på nån film och skrattade typ ihjäl oss x) haha, roligt hade vi! Sen på lördag så kom Celine och vi fo till stan, sen skulle hon på Blue Fox matchen så jag och Rebecka ringde åt Jonathan, så han kom och höll sällskap åt oss :D:D Vi började typ frysa ihjäl så vi gick till Hannes. Dom satt typ där och spelade som vanligt (nolifers) haha, jauu ;)
Orkar typ inte berätta mer men ja, det var i stor sett allt! Och idag skall jag och Celine och åka pulka (Y) Och så vill jag bara säga att Simon e gulligast :) <3<3<3<3
torsdag 5 januari 2012
Rolig kväll i Nykarleby
Typ jaooo, som rubriken så vart det en rolig kväll i Nykarleby :D Hade tänkt åka till Celines först men hon svarade inte på telefonen så jag for till Emelies istället med hon och Cissi! :) Pratade, chillade en stund och så skulle Cissi på innebandy träningarna så jag och Eme for ett varv in till stan :D Var där med Didrik, Jonathan och Dennis. For sedan till Didriks en stund och satt där och hade sjukt kulit :D Jaaamen senn for jag och Eme till hennes för "thai-pojkarna" skulle dit (Hay Bayla, Ku Mo, och Lardel?). Typ, ja dom var vid hons ca 2-3 timmar? Efter att dom hade gott kom Cissi tillbakas och vi kom på ett eget recept på något slag av mockarutor/muffins/kaka? Haha, men det blev iaf sjukt gott! <3 Åkte typ hem ca 11 fråm Emes. och nu sitter jag framför datorn och ser halft på Beck, levande begravd.
Och eftersom att min laddare till kameran har "vistat bort sig" under flytten så blir det mest gamla/webcam bilder! Men hoppas att det inte gör något (a)
Och eftersom att min laddare till kameran har "vistat bort sig" under flytten så blir det mest gamla/webcam bilder! Men hoppas att det inte gör något (a)

Somnade kanske en 3 tiden inatt. Vaknade ca halv 11. Intressant jo!
Jajaamen dagens planer blir väl att hoppa i dushen efter att jag lagt upp detta inlägg, osenn för mamma mig till Nykarleby :) Är väl troligen där ända tills kvällen. Kanske kommer det ett till inlägg ikv? Vem vet!
Tror knappast jag kommer på något mer att skriva nu, så
Hejdå <3
onsdag 4 januari 2012
Ny start
Efter ett antal försök på att börja blogga, så har jag nu bestämt mig att jag skall skärpa mig! Denna gång skall jag bli mer aktiv med bloggandet och försöka med minst ett inlägg / dag, och så skall jag alltid försöka skriva en liten text eller bild också! Jag får ju hoppas att ni kommer att gilla min blogg i sin helhet och bilderna jag sätter upp och texter. Ni får ju förstås kommentera nu i början om saker jag skall bättra på osv. Men jag hoppas att ni skall "trivas här" och att ni fortsätter att läsa min blogg! :):):)
Kan ju på samma gång jag nu uppdaterar berättat lite om dagen som gått. Igår kom jag på att jag ville fara till Sursik och hälsa på! Eftersom att vi först börjar den 9:onde så tänkte jag passa på. Så jag steg upp kl 7 och ställde mig och så for jag med bussen till Sursik. Det var superroligt att träffa alla gamla klasskamrater! Har saknat dom sjukt mycket! <3 Jag var med på de två första timmarna (husa), och tredje timmen tyckte jag att jag skulle joina Amandas klass en timme! Roligt! Osenn när jag kom hem sov jag en stund. Efter det kom Santtu till mitt och vi bakade muffins! :D:D Och så kom Daniel och Sebastian på besök! Haha, mycket skratt blev de ! :) Jaa-a, det var väl i stort sett min dag det!
Meen nu skall jag sätta på en film osenn blir det no att gå och sova :b
PussHejj <3
Kan ju på samma gång jag nu uppdaterar berättat lite om dagen som gått. Igår kom jag på att jag ville fara till Sursik och hälsa på! Eftersom att vi först börjar den 9:onde så tänkte jag passa på. Så jag steg upp kl 7 och ställde mig och så for jag med bussen till Sursik. Det var superroligt att träffa alla gamla klasskamrater! Har saknat dom sjukt mycket! <3 Jag var med på de två första timmarna (husa), och tredje timmen tyckte jag att jag skulle joina Amandas klass en timme! Roligt! Osenn när jag kom hem sov jag en stund. Efter det kom Santtu till mitt och vi bakade muffins! :D:D Och så kom Daniel och Sebastian på besök! Haha, mycket skratt blev de ! :) Jaa-a, det var väl i stort sett min dag det!
Meen nu skall jag sätta på en film osenn blir det no att gå och sova :b
PussHejj <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bjuder på en bild av mig och Amanda <3
(Jag och Bastiii :D )